شهرداری گرگان درنظر دارااست اجرای عملیات جهت دهی حمل خاک و نخاله ساختمانی سطح شهر را بر مبنای دفترچه عهدوپیمان مشتمل بر مقدمه , پیش نویس قرارداد , فرم های محاسبه توصیه ارزش , کاغذ توصیه بها ضمیمه اطلاع رسانی مناقصه به شرکت‌های پیمانکاری و یا این که موسسات تعاونی دارای شرایط واگذار کند .

جهت دهی حمل خاک و نخاله ساختمانی

لذا موسسه ها پیمانکاری که رزومه در قضیه مورد اطلاع رسانی مناقصه کار دارا هستند میتوانند از مورخ ۹۶/۵/۲۵لغایت پایان وقت اداری تاریخ ۹۶/۶/۴ به واحد کارها قراردادهاي شهرداري به نشانی گرگان –ميدان شهرداري– شهرداري گرگان – طبقه سوم و یا این که به سايت شهرداري گرگان به نشانی اينترنتي WWW . GORGAN . IR مراجعه و ضمن اخذ ورقه ها مناقصه نسبت به کامل شدن و ارائه سندها در پاکت الف ( تضمین شرکت در مناقصه ) پاکت ب ( اساسنامه , اطلاع رسانی تأسیس و آخری تغییرات کمپانی , رزومه , اوراق و مدارک کمپانی در مناقصه ) و پاکت ج ( سفارش بها ) به شرح تحت در بازه زمان رقم خورده در نوشته اطلاع رسانی در پاکت لاك ومهر شده به واحد دبیرخانه شهرداری به نشانی : گرگان– ميدان شهرداري– شهرداري گرگان مبادرت کنند .

موقعیت , ورقه ها و مدارک مایحتاج مناقصه همگانی :

* همه روند برگزاری مناقصه تابع آیین طومار معاملات شهرداری میباشد و شرکت در مناقصه و دادن سفارش به منزله پذیرش شروط و تکالیف شهرداری در آئین نامه معاملات شهرداری می باشد .

* متقاضی ها موظف به رعایت ترتیب تنظیم , وضعیت و تسلیم پیشنهادات مطابق با آیین نامه معاملات شهرداری است .
*تضمین شرکت در مناقصه مبلغ۱۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال تعيين و به طور ضمانت نامه بانکی و یا این که وجه انتقاد به اکانت روان ۰۲۰۵۰۴۹۷۹۰۰۰۰ نزد بانک ملی شعبه مرکزی گرگان به اسم شهرداري گرگان به شرح مقطع زمان رقم خورده در نوشته اطلاع رسانی مناقصه واریز و رسید مربوطه در پاکت الف لاک و مهر شده ارائه گردد .

*اعتبار پروژه از محل سطر ۲۰۵۱۱ برنامه بقیه فعالیتهای شهری ماده ۵ سرویس ها قراردادی میزان دارایی سرازیر سال ۹۷ – ۱۳۹۶ شهرداری تأمین میگردد .

* متقاضیانی که قصد به شرکت در مناقصه رادارند موظف به ارائه تضمین شرکت در مناقصه در پاکت الف , ورقه ها و مدارک شرکت در مناقصه ( رزومه , اساسنامه , اطلاع رسانی تأسیس و نهایی تغییرات شرکت در خبر نامه قانونی ) در پاکت ب و سفارش بها در پاکت ج به طور پلمپ شده در بازه زمانی زمان رقم خورده در نوشته اطلاع رسانی و وضعیت , ورقه ها و مدارک مورد نیاز مناقصه هستند .

*متقاضیانی که قصد به شرکت در مناقصه را دارا‌هستند می‌توانند ظرف دوران زمان رقم خورده در نوشته اطلاع رسانی به نشانی مسئله مورد مناقصه جهت بازدید مراجعه کنند .

*به سفارش ارزش نامفهوم , نامشخص , مخدوش , فارغ از سپرده , منوط و پیشنهاداتی که پس از انقضای دوران مقرر در اگهی رسد , ترتیب اثر داده نخواهد شد .
* هزینه انتشارآگهی و پرداخت همگی کسورات ناشی از اجرای پروژه به عهده موفق مناقصه هست .

* مطابق با دین طومار معاملات شهرداری و تضمین برای معاملات مدنی مبلغ پیش پرداخت تا سقف بیست درصد ( ۲۰ % ) مبلغ قرارداد با حیث صاحبکار و تضمین حسن انجام تعهدات دستکم پنج درصد ( ۵ % ) مبلغ نخستین عهد و پیمان قبلی و بعداز عقد قرار داد انتخاب , دریافت , پرداخت و مستهلک می گردد .

*معیارها و روش آنالیز کیفی و پاره ای شرکت  کنندگان مبتنی بر ارائه مستندات رزومه اجرای پروژه های شبیه انتخاب میشود .

* شرکت کنندگان می بایست دست کم ۳۰ دستگاه کامیون ( بواسطه چه مالکیت یا این که عقد اجاره دارنده کد رهگیری ) پایین پوشش داشته باشند

وظایف شهرداری

* شهرداری در رد یا این که پذیرش یک یا این که همگی پیشنهادات مختار و در این حالت تضمین شرکت در مناقصه استرداد می شود .

* مدت‌زمان اجرای پروژه ۱۲ ماه میباشد .

* پاکت سندها مناقصه روز یک‌شنبه تاریخ ۹۶/۶/۵ رأس ساعت ۱۳ : ۳۰ در محل تالار تفکر شهرداری گرگان بازگشایی میگردد .

* مدت زمان اضطراری براي بررسي پيشنهادات و تشخيص غالب مناقصه از تاريخ بازگشايي و خواندن پیشنهادها حداکثر ظرف مدت ۷ روز به استثنای روزها تعطیل تعيين و بعد از موافقت شهر دار حداکثرظرف زمان ۵ روز به استثنای روزها تعطیل به چیره مناقصه بیان می‌گردد .

* در شرایطی‌که برندگان نخستین و دوم مناقصه حاضر به بسته شدن قرارداد نشوند سپرده آن ها به ترتيب اولويت در دوران زمان رقم خورده در ماده ۲۰ آیین نامه معاملات شهرداری ( ۱۴ روز به استثنای روز ها تعطیل ) به نفع شهرداري ضبط و مناقصه تجدید میشود .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *