باتوجه به اینکه لوله های خروجی توالت های فرنگی کوچک هستند، معمولا بعد از گذشت چند سال از استفاده از آن ها، این لوله ها جرم گرفته و تنگ تر می شوند، به طوریکه مانع از خروج فاضلاب می شوند و راه آنها بسته می شود. در این صورت نیاز به فنر زدن توالت فرنگی داریم.

ما در این مقاله می خواهیم روش فنر زدن توالت فرنگی در منزل را توضیح دهیم تا بتوانید با کمترین هزینه مشکل گرفتگی توالت فرنگی منزلتان را برطرف کنید.

البته اگر به هر دلیلی مایل به فنر زدن توالت فرنگی منزلتان نیستید و نگران آسیب دیدن سنگ یا لوله های توالت فرنگی هستید، می توانید با مراجعه به سایت برچسب از خدمات لوله بازکنی شبانه روزی در سراسر تهران مانند خدمات لوله بازکنی در جنوب تهران یا دیگر مناطق استفاده کنید.

مراحل فنر زدن توالت فرنگی

برای فنر زدن توالت فرنگی باید ابتدا یک فنر دستی مناسب از مغازه ابزار فروشی تهیه کنید.

در مرحله بعد فنر زدن توالت فرنگی سر فنر را داخل توالت فرنگی فرو می برید، تا فنر به محل گرفتگی برسد و بعد از آن شروع به فنر زدن توالت فرنگی می کنید. و این کار را می توانید چند بار تکرار کنید تا گرفتگی توالت فرنگی برطرف شود.

شرح عملیات فنر زدن توالت فرنگی

اگر فنر زدن توالت فرنگی کارساز نبود، می توانید به سایت برچسب مراجعه کنید و از خدمات فوری و ضمانت شده در سراسر تهران استفاده کنید. سایت لوله بازکنی برچسب می تواند نزدیک ترین لوله بازکن ها را در طول ۲۴ ساعت شبانه روز برای شما پیدا کرده و به شما معرفی کند.

نکات فنر زنی توالت فرنگی

برای فنر زدن توالت فرنگی حتما مراقب باشید که به فنر فشار بیش از حد نیاورید چرا ممکن است به بدنه توالت فرنگی آسیب برسانید .

خدمات لوله بازکنی برچسب در سراسر تهران به صورت ۲۴ ساعته فعال می باشد و شما میتوانید با خدمات لوله بازکنی در شمال تهران و یا دیگر مناطق تهران تماس حاصل کنید.

حتما مراقب باشید که درهنگام فنر زدن توالت فرنگی از دریل استفاده نکنید چرا که سرعت زیادی دارد و ممکن است به خودتان آسیب برسانید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *