یکی از قطعاتی که در لوله کشی ساختمان ها کاربرد دارد، سیفون فاضلاب است که در سرویس بهداشتی ها و کفشو رها و سینک های آشپزخانه و بسیاری از جاهای دیگر استفاده می شود.

سیفون فاضلاب وظیفه جلوگیری از ورود گازهای نامطبوع، حشرات موذی و… را به داخل محیط منزل به عهده دارد؛ لذا می خواهیم در این مقاله در مورد روش کار سیفون فاضلاب گفتگو کنیم.

البته اگر می خواهید با انواع سیفون فاضلاب آشنا شوید و نحوه کارکرد آنها را به صورت دقیق تر بدانید می توانید به سایت برچسب مراجعه کنید و مقاله سیفون فاضلاب چیست و چگونه کار می کند را مطالعه نمایید.

روش تخلیه سیفون فاضلاب

سیفون فاضلاب در دو مدل s و p به کار می رود که نحوه کار سیفون ها معمولا به این صورت است که از قسمت بالایی آن آب و فاضلاب وارد می شود و سطح آب در سیفون بالا می آید به حدی که به خروجی آن می رسد و در این زمان بعد از سرزیر فاضلاب به لوله اصلی ، دوباره آب باقی مانده در سیفون فاضلاب باقی می ماند.

سیفون فاضلاب و نحوه کار آن

اگر در تهران هستید و لوله فاضلاب منزل شما گرفت می توانید با خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی سایت برچسب تماس گرفته تا از بهترین لوله بازکن ها در سراسر تهران استفاده کنید.
نگران نباشید خدمات لوله بازکنی برچسب به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شماست.

عمق سیفونها

معمولا سیفون فاضلاب که تولید می شود عمق های متفاوتی دارند که سیفون های معمولی حدود ۵ سانتی متر و سیوفن های عمیق دارای ۱۰ سانت عمق دارند که آب بیشتری رادر خود می توانند جای دهند.

استفاده از سیفون های عمیق در مکانهایی کار برد دارد که هم سطح زمین هستند و از لحاظ گود برداری مانعی وجود نداشته باشد

در هر صورت اگر در منزل از سیفون های عمیق استفاده شود بهتر است چرا که آب بیشتری را نگه میدارد و کارایی بهتری دارد ولی اگر سیفون فاضلاب منزل شما دچار گرفتگی شد می توانید با خدمات لوله بازکنی در شمال تهران در سایت برچسب تماس گرفته و کار خود را به آنها بسپارید

البته به یاد داشته باشید که برای سیستم فاضلاب خود حتما از هواکش استفاده کنید تا دچار سیفوناژ در سیفون فاضلاب خود نشوید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *