از آنجایی که در قدیم افراد اعتقاد داشتن باید کارها را به صورت سخت انجام دهند لذا استفاده از سرویس بهداشتی یا همان توالت یا دستشویی ها در قدیم به همین سادگی انجام نمی شد و از دستشویی قدیمی ذوزنقه ای استفاده می کردند.

در این مقاله می خواهیم شما را با دستشویی ذوزنقه ای قدیمی آشنا کنیم و یا اگر شما از افرادی هستید که با این نوع توالت ها خاطر دارید نوعی خاطر بازی را برای شما انجام دهیم.

البته سایت برچسب مقاله ای به عنوان سنگ دستشویی قدیمی ذوزنقه‌ای منتشر کرده که به خوبی توانسته است در آن به صورت طنز به مشکلات ویژگیهای سنگ‌دستشویی قدیمی ذوزنقه ای اشاره کند

دستشویی قدیمی ذوزنقه ای افسانه ای در واقعیت

دستشویی قدیمی ذوزنقه ای بیشتر از موزاییک ها و سنگ که درون آن را تراشیده باشند تشکیل شده بود و ظاهری متفاوت است سرویس های بهداشتی یا سنگ توالت امروزی داشت

دستشویی های ذوزنقه ای همانطور که از اسمشان پیداست به شکل ذوزنقه بوده که گودی آنها تا یک متر هم می رسید و در انتهای این روزنه ای یا سوراخی اندازه لوله فاضلاب وجود داشت که به مرکز زمین متصل است.

و چون این توالت ها معمولاً در بالای چاه دستشویی تعبیه می شد و مستقیماً به چاه وصل بود دیگر دچار گرفتگی نمی شد و نیازی به لوله بازکن نداشتیم.

اما اگر شما عزیزان درشهربزرگ تهران هستید و نیاز لوله بازکن دارید می توانید با مراجعه به سایت برچسب از بهترین لوله بازکن ها و چاه بازکن ها در سراسر تهران استفاده نمایید به این صورت که سایت برچسب می تواند نزدیکترین لوله بازکن به شما را در سراسر تهران معرفی نمایند.

اشکالات دستشویی قدیمی ذوزنقه ای و بررسی آن ها

توالت قدیمی ذوزنقه ای که در قدیم رواج داشتند، بیشتر در همین ایران خودمان استفاده می شد ایرادات فراوانی داشت . خدا را شکر که امروزه جای خود را به سرویس‌های توالت ایرانی امروز همه ما با آنها آشنایی داریم داده است.

ایرادات آنها عبارتند از:

  • ارتفاع زیاد تا محل تخلیه: همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم گودی یا همان ارتفاع و محل خروج فاضلاب در این توالت ها از سطح زمین بسیار است � گونه‌ای که خطر افتادن کودکان در داخل این توالت ها و آسیب دیدن آنها بسیار زیاد بود
  • بین دو طرف سنگ فاصله زیاد است: برای نشستن بر سر این توالت ها لازم است شما در برخی موارد تا ۱۸۰ درجه پای خود را باز نموده تا موفق شوید از توالت قدیمی ذوزنقه استفاده کنید به همین دلیل کسانی که انعطاف بدنی مناسبی نداشتند نمی توانستند دستشویی قدیمی ذوزنقه استفاده کنند
  • بهداشتی نبودن این توالت ها: دستشویی های قدیمی به علت جنس سنگ یا موزاییکی که در آنها به کار رفته بود به خوبی �الت های امروزی تمیز نمی‌شدند و این می توانست محل جمع میکروب ها و پشه ها و انواع مریضی ها باشد.

تنها مشکلی که امروزه با توالت های بهداشتی داریم بحث گرفتگی لوله فاضلاب آنهاست که به دلیل استفاده از لوله فاضلاب در آنها و پیچ و خمی که این دوره‌ها دارند دچار گرفتگی می شوند و برای باز کردن این گرفتگی ها در شهران تهران نیاز است به صفحه لوله بازکنی شهران در سایت برچسب مراجعه کرده و از خدمات آنها استفاده کنیم.

شما عزیزان در هر کجا از تهران هستید با مراجعه به سایت لوله بازکنی برچسب از خدمات چون لوله باز کنی این سایت با قیمت ارزان و به صورت فوری و تضمینی استفاده نمایید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *