تعمیرکاران ما می‌تواند در کوتاه ترین زمان ممکن کولر گازی اسپلیت شما‌را خدمت و تعمیر نمایند .

کولر گازی اسپلیت دارنده دو قسمت است

, یک بخش در درون محیط کار یا این که منزل و دیگری بیرون از محیط به کار گرفته می شود تا موتور یا این که کمپرسور آن در محیطی دورتر از محل نصب پنل داخلی با دست‌کم صدا به‌ کارگیری شود . اما این دسته از کولر گازی فضای بیشتری را نسبت به کولر گازی های پنجره ای و قابل حمل در خارج از محیط به خویش اختصاص می دهد . متخصص ها تهران سرویسکار با توکل بر تجربه و علم خویش تعمیر کولر گازی اسپلیت , در اشکال دسته ها و برندهای کولر گازی را برعهده گرفته و با نسبت به آن ها شناخت بدون نقص دارا هستند . تعمیرکاران ما می‌تواند در کوتاه ترین زمان ممکن کولر گازی اسپلیت شما‌را خدمت و تعمیر نمایند .

تعمیر کولر گازی اسپلیت

برای تعمیر کولرگازی اسپلیت به نمایندگی های غیرمجاز اعتماد نکنید . متاسفانه اکثری مشتریان به نمایندگی های غیر مجازی اعتماد کرده و خدمت یا این که تعمیر کولرگازی اسپلیت خویش را بدین مجموعه محول می نمایند . اتفاقی که آن‌گاه واگذای تعمیرات به تعمیرکار غیر کارشناس می افتد این است که بعداز اتمام تعمیر , بعداز بازه زمانی کوتاهی مشکلاتی در کولرگازی به چشم می خورد که رفع آن نیاز به حضور دوباره تعمیرکار و پرداخت مخارج مازاد داراست .

سرویس کولر گازی اسپلیت

به یاد داشته باشید تمام دستگاهای مکانیکی اگر‌چه وقت یکبار نیاز به خدمت دارا‌هستند . کولرگازی اسپلیت هم از این دستور مستثنی نبوده و می بایست اگر چه وقت یکبار سرویس شود . خدمت اسپلیت برای بالابردن توان و عجله دهی باد و توان خنک کنندگی فراتر وکاهش فشار به اسپلیت لازم هست .
سرویس اسپلیت سرویس کولرگازی اسپلیت در گروه تهران سرویسکار با قیمت ارزان انجام می شود . در شرایطی که درمورد خدمت و تعمیر کولرگازی اسپلت نیاز به مشورت کردن دارید میتوانید با ما تماس حاصل نمایید . شما می‌توانید کیفیت کار ما‌را با یک توشه تماس آزمون فرمایید .

شارژ گاز کولر گازی اسپلیت

هنگامی که از یک کمپانی دارای اعتبار یک کولر گازی تازه خریداری می کنید , معمولاً به‌اندازه ۵ متر لوله , درون سیستم کندانسو گاز مبحوث شده‌است . که شما پس از اتمام نصب کولر گازی , می بایست سیستم را وکیوم کرده و هنگامی که از عدم وجود هوا و رطوبت در سیستم مطمئن شدید میتوانید شیر خدمت را گشوده نموده و گاز را به‌کل سیستم منتقل فرمایید . ولی بایستی بدین نکته را فراموش نکنید که اندازه گاز شرکتی که در سیستم موجود هست صرفا برای ۵ متر لوله کافی است . در صورت لوله‌کشی مازاد می بایست پاره ای گاز نیز بیشتر شود که معمولاً به ازای هرمورد متر لوله مازاد سیستم , ۲۰ گرم گاز احتیاج داراست .

جابه جایی کولر گازی اسپلیت

در صورتی تخصص خاصی در قضیه کولرگازی اسپلیت ندارید , هیچگاه شخصا برای روی هم گذاشتن اسپلیت مبادرت نکنید . چون قابلیت و امکان صدمه زدن به خودتان و کولر گازی موجود است و گهگاه مخارج تعمیرات را بر خویش اجبار میکنید . برای روی هم گذاشتن کولرگازی اسپیلت حتما کولر گازی را روی سرمایش روشن کرده و بعداز روشن شدن کمپرسور , مبادرت به انباشته کردن کولرگازی می‌کنیم . بعداز بستن شیرهای آلن بلافاصله کولر گازی را خاموش می‌کنیم .

فراگیری تعمیرات کولرگازی

تعمیرات اسباب خانگی یک کدام از مشاغلی است که یادگیری آن مشقت متعددی ندارد و در کمترین زمان میتوانید به یک تعمیر کار ماهر در این باره تبدیل گردید . یکی‌از دستگاه های مهمی که در تحت تیم اثاثیه خانگی جای‌دارد و دوچندان نیز مالامال به کار گیری است کولر گازی است .

درست است که به آنان کولر گازی گفته می شود اما امروزه یک دستگاه دوکاره میباشند زیرا می‌توانند نیز گرما ایجاد نمایند که در فصول سرد از آنان به کار گیری می شود و در حین گرما هم می توان برای خنک شدن از آن به کارگیری کرد

ساختار های کولر گازی تعدادی بخش است که دراین جا نام برده می شود

. ۱ – بخش الکنرونیکی که دربرگیرنده پیروزی تغذیه و MAIN BORAD می شود . ۲ – بخش موتوری و مکانیکی که مشتمل بر موتور گرداننده پره و خویش پره و بلبرینگ آن است . ۳ – بخش گاز و لوله های گاز که در باطن این لوله ها گاز هایی جهت خنک سازی استعمال می شود وجود دارا هستند و در جور های دوکاره هم بخش المنت برای ایجاد گرما المنت نصب است .

از آن جایی که استفاده از کولرهای گازی به دلیل تمیزتر بودن – مصرف کم برق نسیت به دسته آبی – و همینطور امکان نصب در درون خانه راحت خیس است به کارگیری های بیشتری را دارااست و خیلی ها نیز حتی‌د‌ر فصل‌زمستان ها از سیستم گرمایشی آن‌ها جهت گرم کردن خانه به کارگیری می نمایند .

چنانچه که شما قصد یادگیری تعمیرات کولرهای گازی را دارید می بایست ابتدا عصر ی الکترونیک را گذرانده باشید و درصورتی که نیز الکترونیک را بلد نیستید گشوده مشکلی نیست و در‌این زمان قبل از شروع درس دادن یادگرفتن تعمیرات کولرگازی به شما الکترونیک شالوده یادگرفتن داده می شود تا با کلیه قطعات الکترونیکی آشنا شده و بتوانید در صورت نیاز هر قطعه الکترونیکی را آزمایش کرده و در طول لزوم آن را ردوبدل فرمایید

بعد از آن در فراگیری تعمیرات کولر گازی خواهی توانست به راحتی به عیب یابی و رفع عیوب سرگرم شده و موضوعاتی را که معلم بیاد می نماید را عالی و بدون نقص فهم و شعور فرمایید .

درآموزش تعمیرات کولر گازی ابتدا با معماری و ساختار یک کولر آشنا خواهید شد و آن گاه قسمت های گوناگون آن برای شما تشریح میگدد نظیر مدار تغذیه – پیروزی با اهمیت – بخش موتور و . . . . که به طور بدون نقص تشریح می شود . آن‌گاه عیب و ایراداتی که برای هر قسمت به‌وجود میاید توضیح داده شده و روش های برطرف کردن آن را هم خواهیتد فراگرفت .

بعداز اتمام زمان خواهی توانست یک کولرگازی را به راحتی گشوده کرده – عیب یابی نمایید و تعمیر نمائید . تعمیرات کولرهای گازی همان گونه که گفته شد یکی‌از شغل ها عالی و با درآمدی عالی است که آتی ی شغلی قابل قبولی را نیز داراست چون خیر فقط روز به روز بر تعدادو مدل های کولرهای گازی افزوده می شود بلکه تعداد به کارگیری کنندگان نیز بیشتر و بیشتر می شود .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *