برای تخلیه چاه فاضلاب یا این که سرویس بهداشتی از پمپ های لجن کش قوی با تانکر های با حجم بالا استفاده می شود و در صورت نیاز از خودرو های ساکشن یا این که مکنده استفاده می شود

روش کار این اتومبیل ها به شرح ذیل است :

هنگامی که چاه فاضلاب یا این که سرویس بهداشتی پر شد فورا می بایست عملیات تخلیه چاه اجرا شود و گروه متخصصی برای اینکار مبادرت نماید که در فرآیند اینکار یک رمز شیلنگ قطور و با استحکام به ته چاه ارسال میگردد و سر دیگر ان به دستگاه مکنده و لجن کش متصل میشود .

نکته ای که دارای اهمیت است بحث شیلنگی است که فضولات را درسمت تانکر جهت دهی می نماید و نقش اصلی در پروسه کار دارااست که بایستی خصوصیت های استانداردی را دارا باشد تا در حین کار مشکلی پیش نیاید که‌این مواد عبارتند از : قطر استاندارد , تحمل فشار بالا و استحکام و پایداری در هنگام مکش .

در فرآیند تخلیه چاه هنگامی که شیلنگ به چاه فاضلاب جهت دهی می شود بایستی توجه شود که راز لوله به انتهای چاه نزدیک نباشد چون موجب گرفتگی لوله و اسیب وصال به دستگاه در اثر داخل شدن گل و لای می شود .

مکانیزم سعی دستگاه های مکش به طوری است که تا اتمام تخلیه بی نقص فاضلاب به کار خویش ادامه می دهند و در تماما چاه را از چربی ها و فضولات جانور تمیز می نمایند , اما این زمینه وقتی صحت می نماید که از امکانات توسعه یافته برای تخلیه چاه فاضلاب مصرف شود .

از چه مواقعی متوجه شویم چاه لبریز شده است؟

عمده چاه های فاضلاب در ذیل ساختمان ها حفر شده و با لوله های منحصربه‌فرد به درون ان هدایت می شود و درب چاه از مرحله زمین فاصله دارااست و تشخیص پر شدن فاضلاب پاره ای مشقت بار است , به دلیل آن که بین گرفتگی لوله فاضلاب و پر شدن ان در ظاهر تفاوتی مشاهده نمی‌شود .

برای بر طرف شدن تردید فی مابین تعیین لوله بازکنی یا این که تخلیه چاه می بایست سراغ سرویس کار حرفه ای بروید و بعداز تماس با گروه کاری معتبرو کارشناس دراین مورد , این اشخاص در محل حاضر شده و توسط فنر های منحصربه‌فرد مبادرت به مفتوح کردن لوله می نمایند , اگر لوله گرفته شده با دستگاه فنر باز شد و مسیر فاضلاب به وضعیت نخستین رجوع سود میگیریم که چاه هنوز پر نشده است در غیر این صورت نیاز است تا تخلیه چاه صورت پذیرد .

بارها پیش امده که اشخاص با تشخیص غلط مخارج متعددی را به صاحب کار وارد کرده اند , پس حتما برای تخلیه چاه و لوله بازکنی با مجموعه های دارای اعتبار تماس حاصل نمایید و توجه فرمایید که‌این شغل در ظاهر معمولی بنظر می رسد البته دست اندرکاران متعددی در سود کار دخیل است .

در پروسه تخلیه چاه یافتن و تشخیص درب چاه فاضلاب و باز کردن ان از شغل های اصلی است که سرویسکار زبده خویش این داستان را تشخیص داده و اجرا می نماید و نکته قابل توجه دیگری که واجب دانستیم به ان اشاره کنیم دعوا تعداد نیروی کاری است که از سوی مجموعه خدماتی ما برای تخلیه چاه اعزام می توان به به طوری که کمترین اشخاصی که بدین مراد در لحاظ گرفته می شود دو نفر نیروی متخصص است .

دستگاه های مکنده ای که در فعالیت تخلیه فاضلاب استعمال می شود برای اقتدار بیشتر نیازمند برق اتومبیل می‌باشد و فشار متعددی را وارد می نماید و توان مکش بالای این دستگاه ها منجر می شود تا چاه تماما تخلیه شود و سردی و گرمی هوا در سعی ان تاثیر گذار است .

تخلیه چاه در تهران

تیم کاری ما بعداز تخلیه چاه فضولات و مواقعی که در تانکر ذخیره شده‌است را به محل های مخصوص انتقال داده و فعالیت تخلیه را انجام می‌دهد و در همگی فرآیند تخلیه چاه استاندارهای لازم را رعایت می نماید .

در توضیح پمپ های لجن کش از دو پروانه قدرتمند استفاده شده شده است که از دو کناره تیز برخوردار‌است و در کار تخلیه چاه با گردش این پروانه ها و گردش ۹۰ جايگاه ای عجله بالایی گرفته و از مجرای چاه کلیه مواقعی که در فاضلاب موجود هست را به مخزن انتقال می‌دهد و تیغه جان دار درین دستگاه اشیایی نظیر پلاستیک یا این که پارچه را خرد کرده و بعداز ان در مخزن ذخیره می نماید .

سوال ها رایج در تخلیه چاه

گروه پشتیبانی یاسان تمامی روزه پاسخگوی سوال ها متدوال مشتریان در مسئله خدمات تخلیه چاه بوده است و سوال ها کلیدی و مشترک در بین مشتریان مورد ها ذیل را در بر میگیرد .

۱ – هزینه تخلیه چاه فاضلاب چقدر است؟

همگی شرکت ها مجاز و دارای اعتبار تخلیه چاه در تهران و کرج مکلف میباشند که مبتنی بر نرخنامه تصویب شده اتحادیه اهنکاران از مشتریان خویش هزینه اخذ نمایند که نشان دهنده این است که هزینه تخلیه چاه فاضلاب در تهران و کرج دارنده میزان اثبات و معینی در بین کلیه شرکت هست .

حجم و مدل تانکر خودرو تخلیه چاه , حجم چاه فاضلاب , گونه پمپ مورد به کارگیری برای تخلیه , تعداد خدمت و متراژ شیلنگ تخلیه از پارامتر های تاثیر گذار بر هزینه تخلیه چاه فاضلاب می باشند و هزینه ها بعد از تحلیل های صورت گرفته بوسیله فنی کاران یاسان از موردها ذکر شده و مورد تایید اتحادیه به صورت ظریف محاسبه می گردند .

۲ – علامت ها نشاندن دهنده ی پر شدن چاه فاضلاب چیست؟ منش های تشخیص پر شدن چاه فاضلاب چیست؟

وقتی که یک چاه فاضلاب پر می شود سازه به مدل کاربری ان بعد از مالامال شدن چاه فاضلاب به طور مداوم بوی فاضلاب از کاسه دستشویی و کانال فاضلاب ساختمان متصل به چاه به مشام خواهد رسید . ولی خروج بوی بد فاضلاب را به تنهایی نمی توانیم عامل مالامال شدن چاه فاضلاب در اختیار بگذاریم چرا‌که قابلیت و امکان دارااست گرفتگی در مسیر فاضلاب چهره داده باشد .

از علامت هایی دیگر لبریز شدن چاه فاضلاب و نیازمندی به تخلیه چاه می شود به بالا امدن فاضلاب و عدم عبور فاضلاب از کاسه سرویس بهداشتی اشاره نمود .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *