تعمیرات کولر گازی بوش در تهران و همه استان های ایران را میتوانید از اینجا درخواست نمائید تا با کمترین زمان تکنسین ها و تعمیرکاران ما در محل شما حاضر شوند , همینطور میتوانید بها رقابتی کولر گازی های بوش را از ما بخواهید تا با گارانتی حساس و تحویل و نصب و سرویس ها بعداز فروش به شما خدمت رسانی کنیم , بها اسپلیت اینورتر بوش را با گارانتی با اهمیت و خدمات بعد از فروش ار ما بخواهید .

سرویس کولر های گازی

همینطور با اخذ خدمات تعمیرات کولرهای گازی  از نمایندگی های قانونی بوش میتوانید این اطمینان را داشته باشید تا دستگاه شما با اثاثیه و قطعات اورجینال تعمیر میگردد که همگی این قطعه ها دارنده ۱سال گارانتی و سرویس ها می‌باشند .

تعمیرات کولرهای گازی  در تهران

تعمیرات کولر گازی بوش در تهران  همواره همگی سعی خویش را برای ارائه خدماتی قابل اطمینان به مشتریان معطوف ساخته است , چون شایسته ترین محصولات دنیا هم در‌صورتی‌که از خدمات بعداز فروش یکدست ای برخوردار نباشند , قطعاً فیض کار , مشتریانی ناراضی خواهد بود که تمایلی به خرید هیچ یک از تولیدات آن مارک نخواهند داشت .

ما به‌خوبی ادراک میکنیم که در گرمای طاقت‌فرسای فصل تابستان به‌هیچ‌عنوان نمی توان در ارائه خدمات پس از فروش بوش به مشتریان , کوتاهی نمود . پس با خدماتی در دسترس همیشه در کنارتان خوا هیم بود .

۶ عاملی که تعمیرگاه تعمیرات کولر گازی بوش در تهران را از سایرین متمایز می نماید :

۱۲ ماه از بابت خرابی و تعمیرات کولر گازی بوش خویش نگرانی نداشته باشید . کلیه تعمیرات دربرگیرنده ضمانت ۱ ساله می‌باشند .
زمان شما گرانبها است . اعزام تمام تکنسین ها با زمان درخواستی شما برای سرویس دهی هماهنگ خواهد شد .

در زمان زمان ضمانت یکساله نیاز به پرداخت هیچ هزینه مازاد نیست . چه بسا هزینه ایاب و ذهاب هم درین ۱۲ ماه کاملاٌ رایگان خواهد بود .
برای دسترسی و رابطه هر چه سریعتر , می توانید از منش های مختلفی همچون فرم درخواست آنلاین تعمیرات , آدرس اینترنتی و شماره گوشی تلفن با ما در رابطه باشید .

کلیه قطعات مورد به کارگیری در تعمیرات کولر گازی شما کاملاٌ اصل و شرکتی هستند .
خروجی سالها برگزاری زمان ها و کارگاه های آموزشی تعمیرکارانی کارشناس و زبده را به همراه داشته است .

بها کولر گازی

اسپلیت و کولر گازی دیواری بوش در دو گونه بایو فیلتر و سیلور و قابلیت و امکان سرمایش و گرمایش در گنجایش های مختلف ۹۰۰۰ الی ۲۴۰۰۰ به بازار عرضه می‌شوند . اسپیلیت های سرد و گرم  , با ترکیبی از ابداع در تراز جهانی , پباده سازی منحصربه‌فرد و سعی فوق العاده سکوت , کیفیتی بی همانند و نهایت منفعت وری از انرژی را برای منزل شما به ارمغان خواهد آورد .

سیستم کنترل از راه و روش بدور این دستگاه با کاربرد فوق العاده سهل وآسان و برخورداری از مورد های متنوع تنظیماتی همچون سیستم ” Auto –Start ” شما‌را کار کشته بوجود می‌آورد تا محیط منزل خویش را همواره در دمایی مناسب و مطبوع نگه دارید . پباده سازی هوشمندانه و نوآورانه این سیستمها و قرارگیری در کابین حفظ کننده ضد گرد و غبار , خیر فقط نظافت کردن و مراقبت از این دستگاهها را راحت تولید میکند بلکه تداوم قدمت اثرگذار و ماندگاری تلاش با صرفه آن‌ها‌را هم ضمانت میکند .

سیستم فیلتر بیولوژیکی تعبیه شده در اسپیلیت های بوش , با تصفیه خودکار همه ذرات گرد وغبار آلرژی زا , آلاینده ها و باکتری های زیان آور آویزان در هوا , تنفس در محیطی تندرست , مطبوع و عاری از آلرژی را برای شما و بقیه اعضای خانواده ممکن بوجود می‌آورد . همینطور سیستم مولد یون منفی تعبیه شده درین دستگاه ها با ایجاد و پخش یون های منفی انرژی بخش در هوا , لطافت , طراوت و نشاط آبشار ها وکوهستان ها را از آن منزل شما خواهد کرد .

اسپلیت و کولر گازی دیواری  با گنجایش های ۹۰۰۰ BTU مطلوب برای فضای تا ۱۵ مترمربع ( طول سقف ۲ . ۸ متر ) , ۱۲۰۰۰ BTU مطلوب برای فضای تا ۳۰ متر مربع ( طول سقف ۲ . ۸ متر ) و ۱۸۰۰۰ BTU مطلوب برای فضای تا ۴۵ متر مربع ( طول سقف ۲ . ۸ متر ) و ۲۴۰۰۰ BTU مطلوب برای فضای تا ۶۰ متر مربع ( طول سقف ۲ . ۸ متر ) در مدلهای سرمایشی و سرد و گرم به بازار عرضه می شود .

از نکات حساس دیگر میتوان به زمان انجام تعمیرات اشاره نمود :

حتما زمان برای شما با ارزشترین ملاک برای گزینش یک تعمیرگاه مطلوب است . پس برای هر چه بیشتر شدن رضایت شما از ارائه سرویس ها , هماهنگ شدن کامل تعمیرکار با زمان انتخابی شمارا در فرمان کار خویش قرار داده ایم .

و حساس تر از کلیه عوارض فوق با انگیزه تسریع و صرفه جویی در طول , با ساخت ۲۲ شعبه تعمیراتی در ۲۲ ناحیه تهران , در هر کجا که باشید به شما نزدیکیم تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن برای انجام سرویس و تعمیر کولر گازی , کنارتان باشیم . همینطور برای انجام این کار متخصصینی را اعزام خوا‌هیم کرد که به صورت میانگین ۸ سال سوابق تعمیرات تخصصی کولر گازی را در رزومه کاری خویش دارا‌هستند .

کولر گازی اینورتر

کولرگازی اینورتر از خصوصی نو کولرگازی های کم مصرف کمپانی بوش است . این کولرگازی دارنده ۵ سال ضمانت طومار ردوبدل فارغ از قید و شرط از مورخ نصب به وسیله نماینده شرکت هوای منزه ایران است همینطور دارنده ۱۲۰ ماه سرویس ها بعد از فروش و ۳۶ ماه خدمات طلایی است .

دارنده کمپروسور دوچندان توانا با قابلیت تحمل در درجه حرارت بسیار بالا ( ۶۵+ )
مورد به کارگیری در بخشها گرمسیری , حاره ای و معتدل
پرتاب هوا در چهار جهت
مکش سه طرفه جریان هوای گرم جهت سرمایش سریعتر و کارایی بهتر

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *