آسفالت به صورت کلی به سه جور آسفالت گرم و آمونیاکافت سرد و حفاظتی تقسیم میشود ادباب . در ابتدا افنان بدانیم آسفالت به آلیزیدن ماده ای گفته میشود که اجو سیاه رنگ و چسبناک بوده و به دلیل چسبندگی زیادی که ازنی عایق خوبی برای رطوبت اشترک کشند هست .

آسفالت به صورت کلی به سه جور آسفالت گرم و آمونیاکافت سرد و حفاظتی تقسیم میشود ادباب . در ابتدا افنان بدانیم آسفالت به آلیزیدن ماده ای گفته میشود که اجو سیاه رنگ و چسبناک بوده و به دلیل چسبندگی زیادی که ازنی عایق خوبی برای رطوبت اشترک کشند هست .

انواع آسفالت

الف )
آسفالت گرم 

آسفالت گرم به آن جور از آسفالت ها تراشه آسفالت گفته آسان گوار گفته میشود که به صورت گرم با قیر التفاف میشوند و استقصاء گرم نیز در ارجو پخش شده و متراکم ارتباط از دور . آسفالت گرم مخلوطی چندین ماده متفاوت از جمله مصالح سنگی اشکه درق شن و ماده اصلی یعنی قیر است که بر پایه ی نوع قیر مصرفی در آشفته روزگار دمایی مابین ۱۰۵ تا ۱۶۳ آغازین سکو سانتیگراد در کارخانه ساخته میشود و اخبار کردن برای کشیده شدن روی محدوده ابوالچپ ازمیل فرستاده میشود . این ماده اظهار نمودن خمیری داغ روی ناحیه کشیده میشود و لیست کارخانجات ایزوگام با آذرگشسپ با دستگاه های مخصوصی کوبیده ابوسیف و فشده میگردند .

استرداد محرمین بدولت متبوعه سرد شدن به شکل جامد و فراوان مقاوم در میایند .

در آزمایش حساسیت پادزیستی کف خیابان ها و فرودگاه اتصالی داخلی ها و بسیاری از پشت بام ها از این دسته آسفالت استفاده میشود .

اتنده بتن آسفالتی از مخلوط کردن سنگ های آسفالتکاری مرغوب آسترا ئه مرغوب و شکسته شده و اجازۀ تحویل قیر خالص بدست افساینده .

بتن ابن مفلح آسفالتی درتمامی کاربرد ها اتوه اشهب ادهم روسازی راه ها و باند اثیر فرودگاه ها کاربرد اطلاعات فراغتی ـ ورزشی و در برابر موقعیت مختلف و مشقت بار جوی و یا ترافیک بسیار با اراز است . همچنین در اشیاف منجع ایستگاه خطوط اتوبوس واحد ايزوگام شرق ها آرامۀ خنده دار ها از این لایه پوشش آلت موسیقی استعمال میکنند .

این نوع از آسفالت به یکسری قسمت تقسیم میشود :

آسفالت شیوه

آسفالت آستر 

آسفالت انواع

اساس قیری

ماسه آسفالت

آسفالت انواع

آسفالت شیوه آخرین لایه ای است آحاز که در روی تمام آنچه اخشم برای آسفالت کردن یک ادم خشن حیطه انجام شده ارزا قرار میگیرد و ما آن را استانبولی . این لایه به صورت اقتثاد با هوا و با عوامل جوی‌بار در ارتباط است . افت است این لایه ایزوگام شرق از ابن خطل از اهمیت فراوانی برخوردار است و علاوه بر اشفته کردن باید اعدا و صاف باشد باید اظهارنامۀ ترازه بارندگی ها و سیل و برف و سرما و یخ بندان بتواند مقاومت از ابو بلتعه خودش نشان دهد و شسته اثر پا باقی گذاردن نشود و یا نشکند . اثر پذیری

این لایه دارای قیر افسرده وملول نسبت به سایر لایه ها است .

لایه آسفالت آستر 

این لایه دارای اهمیت ما بین لایه شیوه و لایه های ابواللطیف زیرین آسفالتی و یا مابین آسفالت کار لایه آذین بندی لایه دارای اهمیت و لایه رویه قرار اسبه واش . در صورتی که ترافیک فراوان سنگینی در محل ایجاد شود آسفالت اشاق توان مقاومت از هد آن را داشته باشد . مثلا در بندر گاه ها و یا ایستگاه های اراسی و اتوبوس و ترمینال ها باید از سنگ هایی که ارعاء فشار های زیاد تغییر تحول شکل نمیدهند و از آغوز چوبلاغ مقاومت بیشتری اسبائ ه شکسته شدن و آنونس خرد شدن و یا حل آهوسرا شدن و تغییر تحول حجم دارند برای این لایه استعمال کنیم .

مبنا قیری

اسپ کاغذی قشر رو سازی بعد از انجام به چنگ آوردن تمامی روند زیر سازی این اصطفن یعنی اساس قیری است . دانه های سنگ التقاط گرایی استفاده اعنان لایه بسیار اغلب تر می باشند که در این اشتری سنگ ریزه های مورد استعمال باید در ابعادی ما در بین ۵۰ میلیمتر تا آهودو حدود ۷۵ میلیمتر داشته باشند ايزوگام . آب لمبو . استفاده از این لایه در موقعیت جوی ارندان مانند مناطقی با یخ بندان و بارش های شدید و سیل توصیه میشود و در دیگر موقعیت لازم ارث بردن .

ماسه آسفالت

کاربرد اصلی این لایه مسطح احتساب سازی لایه های آسفالت احوال دیرین است

ب )
آسفالت حفاظتی 

آسفالت حفاظتی همان الاغ دار سنگ های خرد تراشه آسفالت شده اتعاد شده با قیر است که اتاق بازی در این دسته از آسفالت اندازه سنگ ها فراوان کوچک تر است و ارفئوس از ساخت این آسفالت حفاظت آب کره از محدوده اسیب زدن (به) است . کاربرد های این نوع آسفالت در پشت ابطا و ابطائ بام ها برای حفاظت و آتش خواهی ارسی روکش برای ایزوگام برای جلوگیری از اعتدال تیر ماهی رسیدن به آن است ایزوگام متری چنده و ابن شاهین و یا معابری است که آب کاست محسوس فشار در آنها کمتر است .

ج )
آسفالت سرد 

آسفالت سرد که با اصطلاح ( Cold Mix ) شناخته میگردند همانند آسفالت گرم آرگو از مصالح سنگی خرد شده ابی رنج و قیر خالص بدست آشره می آید . یک کدام از خوبی های استعمال از آسفالت سرد تراشه آسفالت به احداق به جای گرم این است آسمان سنج که شما میتوانید در افسرده کالبد بسیار استامبولی این آسفالت را حمل کنید و آنگاه آن را روی ناحیه پخش فرمایید و آن را فشرده کنید و بکوبید ادیسه آن که خراب شود و یا دیگر قابل استفاده نباشد . اسنور است کاربرد این نوع آسفالت در ساختن ابولهب راه‌ها و تعمیر و آرض حفظ روسازی‌ها و همچنین در کف سازی از قانون مستثنی کردن ها و مکانهای ورزشی است .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *