خیابان ستارخان از مهمترین خیابان های تهران بزرگ است. محدوده ستارخان در منطقه ۲ شهرداری تهران واقع شده است. در قدیم اسم این خیابان خیابان تاج بوده، که به پاس تلاش های ستارخان یکی از سرداران جنبش مشروطه بوده است نام گذاری شده است.

در ادامه مطلب به انواع لوله کشی آب ساختمان که افراد فنی و متخصص لوله بازکنی در ستارخان انجام میدهند می پردازیم.

لوله کشی در تهران

انواع لوله کشی ساختمان در محدوده ستارخان

لوله کشی آب ساختمان با توجه به تعداد طبقات ساختمان و کاربری ساختمان و همچنین تعداد واحدها به طریق روش های مختلفی توسط پیمانکاران لوله بازکنی ستارخان و دیگر مناطق تهران انجام میشود.

ساختمان انواع لوله کشی های آب گرم آب سرد و همچنین فاضلاب انجام می شود که هر یک از آنها بسته به شرایط گفته شده ساختمان روش های متفاوتی در اجرا و راه اندازی دارد. در ادامه معرفی و بررسی دو روش کلکتوری و انشعابی در لوله کشی آب ساختمان های خیابان ستارخان می‌پردازیم.

استفاده از روش انشعاب این در لوله کشی آب ساختمان توسط لوله بازکنی ستارخان

در این نوع لوله کشی آب در ابتدا یک لوله اصلی در ساختمان تعبیر می گردد و لوله های فرعی از این لوله اصلی تغذیه می شود. انشعابات فرعی به انشعاب اصلی لوله وصل می شود و آب از طریق لوله اصلی به دیگر انشعابات فرعی در ساختمان توزیع می گردد. لوله اصلی توسط شیر فلکه اصلی قطع و وصل میشود. این روش از لوله کشی آب ساختمان می توان از انواع لوله های پلاستیکی یا پلیمری همچنین لوله های پنج لایه استفاده کرد.

لوله ساختمان

روش کلکتوری جهت لوله کشی آب ساختمان توسط لوله بازکنی در ستارخان

در لوله کشی آب به روش کلکتوری در جعبه کلکتور یک کلکتور قرار می گیرد. در این روش برای هر قسمت و مصرف کننده یک لوله مجزا کشیده می شود. این روش بر خلاف روش لوله کشی انشعابی که از یک لوله مشترک کشیده می‌شد می باشد. در این روش برای اجرای لوله کشی تنها میتوان از لوله های پنج لایه استفاده کرد.

این اطلاعات جهت ارتقای سطح دانایی و اطلاعات عمومی شما کاربر گرامی در رابطه با لوله کشی ساختمان ارائه گردید تا در زمانی که از افراد متخصص و فنی کار در رابطه با لوله بازکنی در خیابان میرداماد جهت سرویس دهی و انجام تاسیسات ساختمانی شما مراجعه می‌کنند می باشد.

 

 

 

 

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
شتر گلو

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *