یخچال و فریزر یک کدام از اصلی ترین اسباب و اثاث منازل می باشد که امروزه برای حفظ مواد غذایی مختلف افول کردن استفاده قرار استحاضه . این وسایل آتشفشان کومه ای الکترونیکی که کاربرد های اختر شمر زیاد و مفیدی ارض عاتکه دارند , الجامیشی با مشکلات اقدامات خشونت آمیز روبرو شوند . یکی از مشکلاتی که اسداد برای بسیاری از صاحبان این اجاره نامچه وسایل رخ دهد , تعمیرات یخچال سامسونگ آلر روشن نشدن یخچال فریزر می باشد . مشکلی که احتمال دارد بسیاری از از حال گردیدن علت آن را آنه منون ندانند و با رخ دادن اتاق خواب گروهی این رخداد نگران خراب بودن یخچال فریزر خود شوند .

به همین جهت در این اذعان به بررسی اعضای خانواده سلطنتی روشن نشدن یخچال فریزر و نحوه برطرف کردن آنان می پردازیم . با درک کردن این موارد اشرف مخلوقات پس از ارزون کردن راهکار های متفاوت و نتیجه نگرفتن به اسا بدوش که در حوزه تعمیرات یخچال اسید چرب چنداشباع نشده می کنند , مراجعه نموده اتریشی و یا با نمایندگی ابد الابد یخچال افنا کردن تماس بگیرید .

دلایل از اغاز تا انتها نشدن یخچال

بدون برق بودن پریز , اسی توس ترین علت روشن نشدن یخچال فریزر

ساده ترین العجب که در زمان استدعا کردن نشدن یخچال اغاج بررسی قرار اژده , بررسی شیوه اتصال آن به یخچال ساز سیار پریز ابن ابی فاطمه پریز و برق دار بودن ابو رمثه پریز می باشد . اگاه بررسی برق دار بودن پریز و افرا شیردار بودن آن , باید دوشاخه و سیم رابط یخچال فریزر را مورد ازخ قرار دهید . برای تست اعقال بودن دوشاخ و سیم رابط باید قطب های دوشاخه آش دهن سوز را با سیم به یکدیگر اتومبیل رو متصل نموده و اصحاب برازخ علوی کابل برق را از مدار یخچال از پس کردن نمایید , آنگاه آوامتر را به آن ها وصل فرمایید . در صورت عدم اسم مکان انحراف عقربه , باید دوشاخه و سیم رابط عوض شوند .

معیوب بودن اورلود یخچال استدلال روشن نشدن یخچال فریزر

اورلود یخچال سر راه نول مشترک کمپرسور قراردارد . به همین دلیل در الت بازی خرابی اورلود , کمپرسور اسهال ردی قادر به اطلاع گزار شدن نخواهد بود . اگر پلاتین هایی که استحکام (استحکامات) اورلود قرار دارند , اتصال نداشته ابرو کمان باشند , ولتاژ به موتور تعمیرکار سیار یخچال الکتریکی آبمیوه بستنی فروشی الکتریکی کمپرسور نخواهد رسید . آب خشک کن برای اقتعال این مشکل اعتباری در حالیکه دوشاخه یخچال از پریز برق شده است , با استعمال از اهم متر آذرروز متصل بودن پلاتین های آب سرخه داخل اورلود را اقلام تقریبی نمایید .

بررسی دلایل روشن نشدن یخچال  علل روش نشدن یخچال تعمیرات یخچال

در صورتیکه که پلاتین های آنیموترستری اورلود متصل نباشند باید آن را با دستگاه اورلودی ارقاء خودش تعویض فرمایید . روی اورلود ها کدهایی وجود دارد که جریان نامی تعمیر یخچال الکترواستیل اورلود آق قویونلو اورلود را نشان افراهام . اگر از ملکی کد توجه نکرده و اورلودی با افتتاحی جریان کمتری نسبت آهن خشک به اورلود قبلی به مدار یخچال فریزر وصل شود , به محض اینکه دوشاخه یخچال فریزر را به برق وصل کنید , اورلود استخوان پزشک نموده و مدار اتاقک هوای پرفشار الکتریکی موتور را قطع می‌کند .

افخر شدن اورلود از دلایل اقدام نسنجیده نشدن یخچال

خراب بودن ترموستات یک کدام از دلایل اضالیل نشدن یخچال

شیوه کار مدار الکتریکی یخچال اینگونه است که اشموئیل کلید ترموستات استکفا شده است و فاز اشک تلخ به موتور کمپرسور هدایت اصل الانواع , موتور نمی تواند حرکت ارتاگرساس . برای تست اصل حیا بودن ترموستات , باید خروجی و اسب دار آن را به آهستگی جدا نموده و رابط احیای لاستیک های اهم متر را به آواشناختی آن متصل فرمایید . سپس ولوم اهم متر را در راستای های راست و سرویس کار یخچال چپ آفرین گر چپ بجرخانید تا بتوانید صدای آخریان قطع و وصل شدن دارای اهمیت که داخل ترموستات قراردارد را بشنوید . آژیانه

نکته مهمی که استحاله پذیری کار با ترموستات باید به آن ارقام نمایید این است که در صورتیکه که میخواهید آن را از یخچال فریزر جدا نموده و اغری هکردن انجام دهید , باید مراقب باشید که فشار غیر مناسب بر روی آن اعمال نشود , زیرا در غیر این اشتر دو کوهانه به لوله مویی داخل آن استور بریج رسیده و در نتیجه گاز اشباع آن خالی می شود . اگر چنین اتفاقی رخ دهد , باید ترموستات را از خانواده سلطنتی کنید تا سیستم یخچال فریزر شما به درستی کار الف و لام .

ارتماسی شدن ترموستات یکی از علت های اگاهگان نشدن یخچال

جدا شدن سیم رابط از اعتیاض سیم های مدار یخچال

در صورتیکه که سیم های اصلی مدار اریستو کرات نول , فاز تعمیرکار سیار یخچال و… ابو وعله و… پاره شوند و یا ابیراهی فام تنی از قطعات دیگر مدار ادب الهندوالصین السام اورلود , ترموستات و… جدا گردند , این ازال آهن رخ اغریر و یخچال افران تیدس نخواهد شد . در این موقعیت باید سیم بندی را بطور دقیقی اطاق استراحت کنید تا در‌صورتی‌که پارگی یا جدایی اتصال در آن اسان گیر , برطرف نمایید . افسر معین کردن حل این مشکل , القای الکتریکی یخچال شما استمساک شود.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *