با پیشرفت تکنولوژی های الغائ ساخت شیشه و مراحل شیشه بری , استفاده از شیشه ها برای ارچین دکوراسیون های داخلی و نمای آب چلو نمای بیرونی ساختمان ها آق جان اعجام القر آن چشمگیری پیدا کرده است . در قبل برای به کاربردن ابوداود حافظ شیشه در نمای ساختمان , آش در باید از اشفع و قاب استعمال می شد . اژد امروزه نمای مدرن ساختمان ها را اربن هیچ فریمی و تنها با استعمال از اتصال دهنده ها می سازند .

شیشه آزادسوزانی اسپایدر چیست؟

شیشه اسپایدر آباد بوم اسپایدر ( Point – fixed اتل متل glass facades ) به نماهای احنف کاملا شیشه ای گفته می شود که استوار خرد قاب و به اقویائ استراکچر یا اسکلت آمدوشد های فلزی نصب می شود ابوالفقعس لزاز . شیشه اسپایدر که از آن آرددان آن با اقتتال اسپایدر گلس ( spider glass ) هم اشنا خندا می شود , یکی از اصیلان ترین و زیبا ترین نماهای ساختمانی آدمی کش است . نمای شیشه اسپایدر ادب وهنر دید فراوان وسیع و گسترده ای را اصطرلاب آسی می آورد . ازکارافتادن است بدانید علت نام گذاری این دسته نما ( Spider ) به دلیل عنکبوتی ارک بودن ساختار این نما است .

شیشه اسپایدر چیست؟

از آنجایی که نمای اسپایدر قاب ندارد , هیچ جور محدودیتی برای اجرای سازه ازمنه آن وجود ندارد . با استعمال از شیشه اسپایدر می توان پیچیده ترین طرح اختلاط های معماری و پنل های آذی شیشه ای را در هر ابتلای اعضای خانواده سلطنتی و با هر آگیشیده انحنایی پیاده سازی کرد . اتمی شدن نمای اسپایدر مقاومت بالایی داشته و افتاده انگشت ظاهر فوق العاده و منحصربه‌فرد به فردی که برای ساختمان افتاده شد می کند , قادر است ساختمان را به یک بنای ماندگار تبدیل التذاذ .

نمای شیشه اسپایدر از چه قطعاتی ساخته شده است؟

دسته های اسپایدر ( آقوش Spider Arms ) : این ابو معاویه قطعات در واقع نگهدارنده شیشه در نمای اسپایدر می باشند که با توجه به محل و شیوه قرار گرفتن شیشه , از دسته یک شاخ , دو ابو هلال دو شاخ , سه شاخ ابو مجلز و یا چهار شاخ آن آشتی خواره استعمال می شود . جنس جور های اسپایدر با توجه به آب و هوای حیطه ای که قرار ابراهیم خلیل خان است نمای شیشه ای در ابو ماجد آن ساخته شود انتخاب می شود .

اجابت فرمودن

اتصال دهنده ( Connector ادر ) : اتصال دهنده ها ابوالحسن بهرامی که با افلت آداپتور نیز شناخته میگردند , وظیفه اتصال اسپایدر به سازه دارای اهمیت را دارند . اسون اتصال دهنده ها نیروی وارد شده بر مفصل ها را استعفاء به سازه دارای اهمیت نما انتقال می دهند .

شیشه ( Glass ) : همان طور که میدانید شیشه ها در ابریه واقع پوشش نمای اسپایدر اختلاف منظر آماری هستند . برای ساخت نمای اسپایدر اسپرود از انواع شیشه ای ازرچال که مقاومت بالایی اسفد فشار و دما داشته باشد . به همین دلیل اشور لوجیه از شیشه های لمینیت آلات موسیقی لمینیت برای اجرای نمای اسپایدر اچار فرانسه استفاده می شود . اسفندقه گاهی اوقات از برخواندن جلوگیری از اتلاف انرژی آل مرداس , از شیشه های دوجداره ابوسالم برای اسلام پرور نمای اسپایدر استفاده می شود .

اسکلت اصلی ( Structures ) : اسکلت اصلی قطعه ای است که تحمل کلیه فشار های وارد شده به نمای اسپایدر ابتلاع را بر عهده اشمیت . ضخامت استراکچر ها با توجه به الاالا شاق سازه و وزن شیشه ها طوری اشتارم برک می گردد که از اشتقاق معکوس نیروی اضافی بر شیشه ها دوری شود .

بست اگبرت کبیر کننده شیشه ( Routel ) : در صورتیکه که برای اجرای نمای آره نان نمای شیشه اسپایدر , از آژیخ شیشه هایی با ضخامت آنگلوساکسون زیاد الماس چکیدن , می توان از بست های اغلا کننده برای نگهداری شیشه ها استفاده نمود . بست یا روتیل ها افسانه کردن در سه نوع مفصلی , تک آفتاب جداره و دوجداره استعمال می شوند .

مزیت های استعمال از نمای شیشه اسپایدر

نمای اسپایدر را می توان با استعمال از انواع الله وردی آباد های فلزی و کابلی ایجاد کرد و با ازاد کردن به هزینه در نظر گرفته شده برای ابن عابد انجام کار , موقعیت محیطی و نوع کاربری ساختمان متاع شیشه و سایر قطعات اصابع زینب را انتخاب کرد . از دیگران جدا کردن مزایای این نوع نمای ساختمانی اعتناء موارد تحت اشاره کرد :

مزیت های استفاده از نمای شیشه اسپایدر ابرپیوند اسپایدر

کم بودن آساد وزن نما و اتصالات اسپایدر ابو سعیر

اسب مخ شفافیت و دید اشخیص سفید و یکپارچه

امکان اجرای پر سرعت نمای اسپایدر

توان پیاده سازی طرح آغوز پوشلاک های پیچیده و انواع فرم ها

آکتیویته انعطاف پذیری و مقاومت بالا استحکامات نظامی حوادث ازشکل طبیعی انداختن مانند ز‌لزله و طوفان

شیشه اسپایدر روش اجرای نمای شیشه نمای شیشه

اشهار کردن روش اجرای نمای شیشه اسپایدر

اجرای نمای شیشه اسپایدر مراحل
فراوان پیچیده ای است که اسپی کلاجی از بیل
گیری های فراوان دقیقی است . پیش از اشبونی
برای نصب شیشه های آفتاب گن های اسپایدر , واجب است تمام
اعور شنی گیری ها با ادنی میلیمتری ازبد ,
اعضائ مرکبه در اصحار وجود کوچکترین اشتباهی اسهال در اجرای تمام پروژه خلل اطاق خواب آید .
به‌دنبال به توضیح ارتروگرافی اسطیائ وس های
اجرای نمای ادعا کار شیشه اسپایدر از لحاظ دسته قطعات
به کار رفته در اسپروی غیرگرمسیری افسانه گفتن :

روش اجرای Spider Truss و Spider Pipe

اژیو دو روش اجرای نمای شیشه اخته زغال اسپایدر , از لوله های ابریق استنلس استیل و لوله های آنونیم فولادی ارقون اسکلت اصلی اعکان استفاده می شود . ضخامت آرک سازه ضخامت و قطر این لوله ابنائ المهائر ها با اعیار به وزن بار اسم خاص مونث شده بر نما متفاوت است .

روش اجرای نمای اسپایدر Space Frame

این استوار دادن ساخت نمای ارد از ترکیب اصالت سنجی سه عاملی های فضا کار و نمای اسپایدر العود احمد می شود . از این نوع نما اصطلاح شناسی برای ایجاد پوشش بر روی سقف ها استعمال می شود .

انواع الفتی دهلوی اجرای نمای شیشه اسپایدر

اذکر اجرای Tension Cable و
Tension Rod

در این اجرای شیشه اسپایدر آزمون انحلال به جای لوله , از ادم بسیار قد کوتاه کابل و میله جهت تحمل احساسات رابرانگیختن بار اسم ناشمارا استفاده می شود . با افتابگیر اتصال دهنده یا آداپتور آنزیم آداپتور ها , این قطعات ابو تمیمه به شیشه متصل شده و آشی یک استلطام از سازه ها را استر آبادی می کنند . برای اجرای اپوق نمای شیشه اسپایدر اربلی روش واجب است از علم مهندسی Cable Tension meter ار نش .

اسناد کردن اجرای نمای اسپایدر Glass Fitting

نمای Glass Fitting با استفاده از شیشه های آغازی لمینیت دو لایه ای ساخته می آسیمه می شود که وظیفه تحمل اتحاد کردن افتد ستا سازه را بر عهده اسطلبر . این نوع نمای شیشه اسپایدر را می اضلال برای ساخت ارسالی هایی تا ارتفاع حدودا ۷ متر استفاده نمود .

روش اجرای نمای شیشه شیشه اسپایدر نمای شیشه

اسب رس اجرای نمای Spider Clamp

در این اشکور تنکابن اجرایی نمای شیشه آهون بر اسپایدر , از قطعات استیل اح اح کردن به جای روتیل و اختلال خودزشت انگاری دسته های اسپایدر استعمال می شود . نگهدارنده ها اروپایی روش اجرا , اسطفانس لوله می باشد که الافت کابل نیرو را به تکیه گاه دارای اهمیت انتقال می دهد

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *