Categories: حمل نخاله و حمل مصالحمصالح ساختمانی

چگونگی اجرای عملیات ساماندهی جمع آوری خاک و نخاله ساختمانی در سطح و حاشیه شهر

شهرداری گرگان درنظر دارااست اجرای عملیات جهت دهی حمل خاک و نخاله ساختمانی سطح شهر را بر مبنای دفترچه عهدوپیمان مشتمل بر مقدمه , پیش نویس قرارداد , فرم های محاسبه توصیه ارزش , کاغذ توصیه بها ضمیمه اطلاع رسانی مناقصه به شرکت‌های پیمانکاری و یا این که موسسات تعاونی دارای شرایط واگذار کند .

جهت دهی حمل خاک و نخاله ساختمانی

لذا موسسه ها پیمانکاری که رزومه در قضیه مورد اطلاع رسانی مناقصه کار دارا هستند میتوانند از مورخ ۹۶/۵/۲۵لغایت پایان وقت اداری تاریخ ۹۶/۶/۴ به واحد کارها قراردادهاي شهرداري به نشانی گرگان –ميدان شهرداري– شهرداري گرگان – طبقه سوم و یا این که به سايت شهرداري گرگان به نشانی اينترنتي WWW . GORGAN . IR مراجعه و ضمن اخذ ورقه ها مناقصه نسبت به کامل شدن و ارائه سندها در پاکت الف ( تضمین شرکت در مناقصه ) پاکت ب ( اساسنامه , اطلاع رسانی تأسیس و آخری تغییرات کمپانی , رزومه , اوراق و مدارک کمپانی در مناقصه ) و پاکت ج ( سفارش بها ) به شرح تحت در بازه زمان رقم خورده در نوشته اطلاع رسانی در پاکت لاك ومهر شده به واحد دبیرخانه شهرداری به نشانی : گرگان– ميدان شهرداري– شهرداري گرگان مبادرت کنند .

موقعیت , ورقه ها و مدارک مایحتاج مناقصه همگانی :

* همه روند برگزاری مناقصه تابع آیین طومار معاملات شهرداری میباشد و شرکت در مناقصه و دادن سفارش به منزله پذیرش شروط و تکالیف شهرداری در آئین نامه معاملات شهرداری می باشد .

* متقاضی ها موظف به رعایت ترتیب تنظیم , وضعیت و تسلیم پیشنهادات مطابق با آیین نامه معاملات شهرداری است .
*تضمین شرکت در مناقصه مبلغ۱۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال تعيين و به طور ضمانت نامه بانکی و یا این که وجه انتقاد به اکانت روان ۰۲۰۵۰۴۹۷۹۰۰۰۰ نزد بانک ملی شعبه مرکزی گرگان به اسم شهرداري گرگان به شرح مقطع زمان رقم خورده در نوشته اطلاع رسانی مناقصه واریز و رسید مربوطه در پاکت الف لاک و مهر شده ارائه گردد .

*اعتبار پروژه از محل سطر ۲۰۵۱۱ برنامه بقیه فعالیتهای شهری ماده ۵ سرویس ها قراردادی میزان دارایی سرازیر سال ۹۷ – ۱۳۹۶ شهرداری تأمین میگردد .

* متقاضیانی که قصد به شرکت در مناقصه رادارند موظف به ارائه تضمین شرکت در مناقصه در پاکت الف , ورقه ها و مدارک شرکت در مناقصه ( رزومه , اساسنامه , اطلاع رسانی تأسیس و نهایی تغییرات شرکت در خبر نامه قانونی ) در پاکت ب و سفارش بها در پاکت ج به طور پلمپ شده در بازه زمانی زمان رقم خورده در نوشته اطلاع رسانی و وضعیت , ورقه ها و مدارک مورد نیاز مناقصه هستند .

*متقاضیانی که قصد به شرکت در مناقصه را دارا‌هستند می‌توانند ظرف دوران زمان رقم خورده در نوشته اطلاع رسانی به نشانی مسئله مورد مناقصه جهت بازدید مراجعه کنند .

*به سفارش ارزش نامفهوم , نامشخص , مخدوش , فارغ از سپرده , منوط و پیشنهاداتی که پس از انقضای دوران مقرر در اگهی رسد , ترتیب اثر داده نخواهد شد .
* هزینه انتشارآگهی و پرداخت همگی کسورات ناشی از اجرای پروژه به عهده موفق مناقصه هست .

* مطابق با دین طومار معاملات شهرداری و تضمین برای معاملات مدنی مبلغ پیش پرداخت تا سقف بیست درصد ( ۲۰ % ) مبلغ قرارداد با حیث صاحبکار و تضمین حسن انجام تعهدات دستکم پنج درصد ( ۵ % ) مبلغ نخستین عهد و پیمان قبلی و بعداز عقد قرار داد انتخاب , دریافت , پرداخت و مستهلک می گردد .

*معیارها و روش آنالیز کیفی و پاره ای شرکت  کنندگان مبتنی بر ارائه مستندات رزومه اجرای پروژه های شبیه انتخاب میشود .

* شرکت کنندگان می بایست دست کم ۳۰ دستگاه کامیون ( بواسطه چه مالکیت یا این که عقد اجاره دارنده کد رهگیری ) پایین پوشش داشته باشند

وظایف شهرداری

* شهرداری در رد یا این که پذیرش یک یا این که همگی پیشنهادات مختار و در این حالت تضمین شرکت در مناقصه استرداد می شود .

* مدت‌زمان اجرای پروژه ۱۲ ماه میباشد .

* پاکت سندها مناقصه روز یک‌شنبه تاریخ ۹۶/۶/۵ رأس ساعت ۱۳ : ۳۰ در محل تالار تفکر شهرداری گرگان بازگشایی میگردد .

* مدت زمان اضطراری براي بررسي پيشنهادات و تشخيص غالب مناقصه از تاريخ بازگشايي و خواندن پیشنهادها حداکثر ظرف مدت ۷ روز به استثنای روزها تعطیل تعيين و بعد از موافقت شهر دار حداکثرظرف زمان ۵ روز به استثنای روزها تعطیل به چیره مناقصه بیان می‌گردد .

* در شرایطی‌که برندگان نخستین و دوم مناقصه حاضر به بسته شدن قرارداد نشوند سپرده آن ها به ترتيب اولويت در دوران زمان رقم خورده در ماده ۲۰ آیین نامه معاملات شهرداری ( ۱۴ روز به استثنای روز ها تعطیل ) به نفع شهرداري ضبط و مناقصه تجدید میشود .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر IT

Share
Published by
مدیر IT
Tags: جمع آوری نخالهجمع آوری نخاله های ساختمانیحمل خاک و نخالهنخاله های عمرانی و ساختمانی

Recent Posts

لوله بازکنی شرق تهران همه روزه

لوله بازکنی شرق تهران حاضربه ارائه خدمات لوله بازکنی فوری است. لوله بازکنی برچسب خدمات خود را در کلیه مناطق…

3 سال ago

با مدلهای آب بندی سیفون‌توالت آشنا شوید و در مورد سیفون توالت اطلاعاتی به دست آورید

 از قسمت های اصلی بنیاد هر ساختمانی سیفون فاضلاب می باشد و برای توالت های ایرانی و خارجی قرار دادن…

3 سال ago

فنر ز دن لوله با دیرل را آموزش ببینید

در هنگام سرچ کردن و جستجو در اینترنت در مورد فنر زدن لوله با دریل مطالب زیادی را می یابید…

3 سال ago

استفاده از بیده توالت فرنگی را در سه دقیقه یاد بگیرید

استفاده از بیده توالت فرنگی در مکان هایی که توالت فرنگی بیده دار وجود دارد، نیاز است که آموزش داده شود.…

3 سال ago

سرویس لوله بازکنی در منطقه نلسون ماندلا تهران

سرویس لوله بازکنی در منطقه نلسون ماندلا تهران  خیابان نلسون ماندلا با اسم قدیم آن خیابان جردن یا آفریقا می‌باشد…

3 سال ago

دستشویی قدیمی ذوزنقه ای خاطره ای فراموش نشدنی

از آنجایی که در قدیم افراد اعتقاد داشتن باید کارها را به صورت سخت انجام دهند لذا استفاده از سرویس…

3 سال ago