Categories: تعمیر داکت اسپلیتتعمیر کولرتعمیر کولر گازیسرویس داکت اسپلیتسرویس کولرسرویس کولر گازینصب داکت اسپلیتنصب کولرنصب کولر گازی

آشنایی با تعمیرات و خدمات کولرهای گازی و کولر گازی های اینورتر

تعمیرات کولر گازی بوش در تهران و همه استان های ایران را میتوانید از اینجا درخواست نمائید تا با کمترین زمان تکنسین ها و تعمیرکاران ما در محل شما حاضر شوند , همینطور میتوانید بها رقابتی کولر گازی های بوش را از ما بخواهید تا با گارانتی حساس و تحویل و نصب و سرویس ها بعداز فروش به شما خدمت رسانی کنیم , بها اسپلیت اینورتر بوش را با گارانتی با اهمیت و خدمات بعد از فروش ار ما بخواهید .

سرویس کولر های گازی

همینطور با اخذ خدمات تعمیرات کولرهای گازی  از نمایندگی های قانونی بوش میتوانید این اطمینان را داشته باشید تا دستگاه شما با اثاثیه و قطعات اورجینال تعمیر میگردد که همگی این قطعه ها دارنده ۱سال گارانتی و سرویس ها می‌باشند .

تعمیرات کولرهای گازی  در تهران

تعمیرات کولر گازی بوش در تهران  همواره همگی سعی خویش را برای ارائه خدماتی قابل اطمینان به مشتریان معطوف ساخته است , چون شایسته ترین محصولات دنیا هم در‌صورتی‌که از خدمات بعداز فروش یکدست ای برخوردار نباشند , قطعاً فیض کار , مشتریانی ناراضی خواهد بود که تمایلی به خرید هیچ یک از تولیدات آن مارک نخواهند داشت .

ما به‌خوبی ادراک میکنیم که در گرمای طاقت‌فرسای فصل تابستان به‌هیچ‌عنوان نمی توان در ارائه خدمات پس از فروش بوش به مشتریان , کوتاهی نمود . پس با خدماتی در دسترس همیشه در کنارتان خوا هیم بود .

۶ عاملی که تعمیرگاه تعمیرات کولر گازی بوش در تهران را از سایرین متمایز می نماید :

۱۲ ماه از بابت خرابی و تعمیرات کولر گازی بوش خویش نگرانی نداشته باشید . کلیه تعمیرات دربرگیرنده ضمانت ۱ ساله می‌باشند .
زمان شما گرانبها است . اعزام تمام تکنسین ها با زمان درخواستی شما برای سرویس دهی هماهنگ خواهد شد .

در زمان زمان ضمانت یکساله نیاز به پرداخت هیچ هزینه مازاد نیست . چه بسا هزینه ایاب و ذهاب هم درین ۱۲ ماه کاملاٌ رایگان خواهد بود .
برای دسترسی و رابطه هر چه سریعتر , می توانید از منش های مختلفی همچون فرم درخواست آنلاین تعمیرات , آدرس اینترنتی و شماره گوشی تلفن با ما در رابطه باشید .

کلیه قطعات مورد به کارگیری در تعمیرات کولر گازی شما کاملاٌ اصل و شرکتی هستند .
خروجی سالها برگزاری زمان ها و کارگاه های آموزشی تعمیرکارانی کارشناس و زبده را به همراه داشته است .

بها کولر گازی

اسپلیت و کولر گازی دیواری بوش در دو گونه بایو فیلتر و سیلور و قابلیت و امکان سرمایش و گرمایش در گنجایش های مختلف ۹۰۰۰ الی ۲۴۰۰۰ به بازار عرضه می‌شوند . اسپیلیت های سرد و گرم  , با ترکیبی از ابداع در تراز جهانی , پباده سازی منحصربه‌فرد و سعی فوق العاده سکوت , کیفیتی بی همانند و نهایت منفعت وری از انرژی را برای منزل شما به ارمغان خواهد آورد .

سیستم کنترل از راه و روش بدور این دستگاه با کاربرد فوق العاده سهل وآسان و برخورداری از مورد های متنوع تنظیماتی همچون سیستم ” Auto –Start ” شما‌را کار کشته بوجود می‌آورد تا محیط منزل خویش را همواره در دمایی مناسب و مطبوع نگه دارید . پباده سازی هوشمندانه و نوآورانه این سیستمها و قرارگیری در کابین حفظ کننده ضد گرد و غبار , خیر فقط نظافت کردن و مراقبت از این دستگاهها را راحت تولید میکند بلکه تداوم قدمت اثرگذار و ماندگاری تلاش با صرفه آن‌ها‌را هم ضمانت میکند .

سیستم فیلتر بیولوژیکی تعبیه شده در اسپیلیت های بوش , با تصفیه خودکار همه ذرات گرد وغبار آلرژی زا , آلاینده ها و باکتری های زیان آور آویزان در هوا , تنفس در محیطی تندرست , مطبوع و عاری از آلرژی را برای شما و بقیه اعضای خانواده ممکن بوجود می‌آورد . همینطور سیستم مولد یون منفی تعبیه شده درین دستگاه ها با ایجاد و پخش یون های منفی انرژی بخش در هوا , لطافت , طراوت و نشاط آبشار ها وکوهستان ها را از آن منزل شما خواهد کرد .

اسپلیت و کولر گازی دیواری  با گنجایش های ۹۰۰۰ BTU مطلوب برای فضای تا ۱۵ مترمربع ( طول سقف ۲ . ۸ متر ) , ۱۲۰۰۰ BTU مطلوب برای فضای تا ۳۰ متر مربع ( طول سقف ۲ . ۸ متر ) و ۱۸۰۰۰ BTU مطلوب برای فضای تا ۴۵ متر مربع ( طول سقف ۲ . ۸ متر ) و ۲۴۰۰۰ BTU مطلوب برای فضای تا ۶۰ متر مربع ( طول سقف ۲ . ۸ متر ) در مدلهای سرمایشی و سرد و گرم به بازار عرضه می شود .

از نکات حساس دیگر میتوان به زمان انجام تعمیرات اشاره نمود :

حتما زمان برای شما با ارزشترین ملاک برای گزینش یک تعمیرگاه مطلوب است . پس برای هر چه بیشتر شدن رضایت شما از ارائه سرویس ها , هماهنگ شدن کامل تعمیرکار با زمان انتخابی شمارا در فرمان کار خویش قرار داده ایم .

و حساس تر از کلیه عوارض فوق با انگیزه تسریع و صرفه جویی در طول , با ساخت ۲۲ شعبه تعمیراتی در ۲۲ ناحیه تهران , در هر کجا که باشید به شما نزدیکیم تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن برای انجام سرویس و تعمیر کولر گازی , کنارتان باشیم . همینطور برای انجام این کار متخصصینی را اعزام خوا‌هیم کرد که به صورت میانگین ۸ سال سوابق تعمیرات تخصصی کولر گازی را در رزومه کاری خویش دارا‌هستند .

کولر گازی اینورتر

کولرگازی اینورتر از خصوصی نو کولرگازی های کم مصرف کمپانی بوش است . این کولرگازی دارنده ۵ سال ضمانت طومار ردوبدل فارغ از قید و شرط از مورخ نصب به وسیله نماینده شرکت هوای منزه ایران است همینطور دارنده ۱۲۰ ماه سرویس ها بعد از فروش و ۳۶ ماه خدمات طلایی است .

دارنده کمپروسور دوچندان توانا با قابلیت تحمل در درجه حرارت بسیار بالا ( ۶۵+ )
مورد به کارگیری در بخشها گرمسیری , حاره ای و معتدل
پرتاب هوا در چهار جهت
مکش سه طرفه جریان هوای گرم جهت سرمایش سریعتر و کارایی بهتر

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر IT

Share
Published by
مدیر IT
Tags: اسپلیت و کولر گازیتعمیرات کولر گازیسرویس کولر گازیکولر گازیکولر گازی اینورتر

Recent Posts

لوله بازکنی شرق تهران همه روزه

لوله بازکنی شرق تهران حاضربه ارائه خدمات لوله بازکنی فوری است. لوله بازکنی برچسب خدمات خود را در کلیه مناطق…

3 سال ago

با مدلهای آب بندی سیفون‌توالت آشنا شوید و در مورد سیفون توالت اطلاعاتی به دست آورید

 از قسمت های اصلی بنیاد هر ساختمانی سیفون فاضلاب می باشد و برای توالت های ایرانی و خارجی قرار دادن…

3 سال ago

فنر ز دن لوله با دیرل را آموزش ببینید

در هنگام سرچ کردن و جستجو در اینترنت در مورد فنر زدن لوله با دریل مطالب زیادی را می یابید…

3 سال ago

استفاده از بیده توالت فرنگی را در سه دقیقه یاد بگیرید

استفاده از بیده توالت فرنگی در مکان هایی که توالت فرنگی بیده دار وجود دارد، نیاز است که آموزش داده شود.…

3 سال ago

سرویس لوله بازکنی در منطقه نلسون ماندلا تهران

سرویس لوله بازکنی در منطقه نلسون ماندلا تهران  خیابان نلسون ماندلا با اسم قدیم آن خیابان جردن یا آفریقا می‌باشد…

3 سال ago

دستشویی قدیمی ذوزنقه ای خاطره ای فراموش نشدنی

از آنجایی که در قدیم افراد اعتقاد داشتن باید کارها را به صورت سخت انجام دهند لذا استفاده از سرویس…

3 سال ago